Изграждане и поддръжка на телефонни централи

ASAPIT разполага с богат опит във внедряването и поддръжката на различни телефонни централи, включително Cisco, Avaya, Siemens, Unify, 3CX и много други. За да задоволи напълно нуждите на бизнеса, ASAPIT разработи съвместно с Мтел цялостно и гъвкаво решение за изграждане и поддръжка на телефонни системи на преференциални цени.

Цялостно решение за изграждане и поддръжка на телефонна централа

С присъствие във всеки областен град на България и в качеството си на партньор на Мтел - ASAPIT предлага безпроблемно изграждане и услуги за поддръжка на телефонни централи във всяка една точка в страната.

ASAPIT предоставя цялостни, гъвкави и съобразени с Вашите потребности услуги за поддръжка на телефонни централи. Можете да разчитате на нас да осигурим пълна изправност на телефонните системи, за да можете да се концентрирате над растежа на Вашия бизнес. Доверявайки се на нас, получавате цялостен мониторинг, поддръжка и ремонт на телефонната инфраструктура във Вашата компания. Освен това, като официален партньор на Мтел, можем да Ви осигурим поддръжка на решението Mtel Business Voice, което е достъпно за корпоративните клиенти на компаниите. Също така винаги можете лесно да се свържете с нашия център за техническа поддръжка по телефона или онлайн, чрез нашата Helpdesk система.

Телекомуникационно решение за Вашия бизнес

Избирайки ASAPIT да поддържа Вашата телефонна централа, получавате:

  • Качество

    ASAPIT предлага пакети за водещите производители на телефони за гаранционна и извънгаранционна поддръжка на телефонно оборудване. Във всички пакети за поддръжка е включен безплатен труд, неграничен брой обаждания и посещения на място.

  • Бързина

    При възникване на проблем, можете да разчитате на мигновена помощ по телефона или чрез специализираната ни система за дистанционна поддръжка. Ако проблемът не може да бъде решен дистанционно и изисква намеса на място, наш специалист ще бъде на Ваше разположение най-късно до 2 часа след обаждането Ви.

  • Пълна отчетност

    За да сте напълно информирани за състоянието на Вашата телефона централна в момента на всяко посещение Вие получавате детайлен отчет за всички извършени дейности.

  • Фиксирани разходи за поддръжката

    За редовната поддръжка заплащате фиксирана месечна такса независимо от броя посещения и продължителността им, без допълнителни транспортни или други разходи.

Какви услуги са включени в пакетите на ASAPIT за поддръжка на телефонна централа?

  • Изграждане на телефонна централа

    Ако към момента използвате аналогова централа и искате да преминете към SIP телефонна централа, Ви предлагаме безплатно изграждане на Вашата нова SIP система. Избирайки SIP централа, Вие получавате възможност сами да избирате доставчика си в зависимост от условията, които Ви се предлагат, а не да бъде ограничен до услугите на един телеком.

  • Поддръжка на телефонна централа

    За да осигурим правилното функциониране на Вашата телефонна централа, постоянно осигуряваме дистанционен мониторинг на Вашата система и ежемесечно се извършва техническа профилактика на място във Вашия офис.

  • Диагностика

    За разлика от повечето компании за поддръжка на телефонни централи нашата диагностика е безплатна и винаги получавате детайлен отчет за състоянието на Вашата техника и необходимите ремонти. Така ще бъдете спокойни, че сте предварително информирани за нещата, които предстои да бъдат извършени, и че всички необходими промени ще бъдат извършвани след предварително съгласуване с Вас.

  • Ремонт на телефонна централа

    В случай на ремонт на Вашата телефонна централа или на прилежащите към нея апарати в нашите пакети са включени безплатен труд, както и са покрити всички разходи за транспортиране при необходимост до сервизна база и връщане на ремонтираната техника.

  • Дистанционна помощ

    Няма ограничения в броя на Вашите обаждания на месец. Дистанционно поддръжка се осигурява в часовете, описани в договора Ви за извършване на техническа поддръжка на телефонна централа. Всяка поддръжка, необходима извън вашите часове на покритие, не е покрита.

Какви услуги не са включени в абонаментните пакети на ASAPIT за поддръжка на телефонна централа?

  • Допълнително окабеляване във Вашия офис

    Ако желаете физически да преместим или да променим вече изграденото от нас окабеляване, ние сме в състояние да извършим дейностите, но това не е включено в нашите пакети.